lördag 7 juli 2012

Imorgon: Kreta!

Ja, imorgon är det äntligen dags för vår resa till Kreta. Det ska bli jättespännande, roligt, härligt och VARMT! Redan idag börjar resan då vi åker till Arlanda för att sova på hotell där en natt, och vi packar det sista nu - jag och Erik. Erik som tyvärr är lite småförkyld och hes, men som i alla fall inte har feber längre vilket han hade igår och i förrgår. Jag tycks vara den enda som klarat mig helt från Felix Felicis-sjukdomen (förutom möjligen lite snuva. Så det är jag väldigt nöjd med!

Det kommer nog inte bli något bloggande nu på en vecka, men det tror jag att ni överlever utan. Här är lite bilder från veckan för att ni ska ha något att titta på. Felix Felicis 2012 + Mirrebesök!








1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!