söndag 29 juli 2012

Helt slut...

Om någon undrar varför jag inte bloggar så mycket just nu så är det för att jag är helt slut pga jobb, aktiviteter, planering och annat som jag håller på med. Jisses alltså. Tycker oftast att jag inte gör mycket annat än slöar, men nu blir det verkligen mycket jobb och annat som bara äter upp all min tid. Har jobbat tre dagar nu, många timmars jobb, och idag har vi varit på Gröna Lund för att åka lite karuseller och träffa Eriks familj.

Jag, Erik och Anna åkte Vilda Musen och fick ett fint attraktionsfoto. Är det inte jättevackert?

Det kan också vara så att om jag håller mig borta från bloggen så är det för att jag tittar på OS... Åh du underbara sportevengemang!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!