onsdag 4 juli 2012

Tillbaka från Växjö!

Jag har varit på fantastiskt Harry Potter-konvent, träffat mina underbara vänner och haft jättekul. Nu har jag också några dagar haft besök av min bästa vän Mirre, så jag har verkligen haft fullt upp med allting förutom bloggen känns det som. Ska försöka ladda upp några bilder så fort som möjligt men vill bara skriva att just nu är jag i sådant lyckorus efter härligt konvent och träff med underbara vänner att det bara inte kan bli bättre. I helgen åker vi till Kreta och det är episkt!

Förresten vill jag så gärna ha biljetter till Justin Bieber... Varför kan/vill ingen gå med mig?

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!