onsdag 25 juli 2012

Slut på semester, tillbaka till jobbet!

I måndags tog min semester slut och jag började med ett 12-timmars arbetspass. Gissa om sådant gör en helt slut! Jag har varit ledig i två dagar men känner mig fortfarande helt slut i kroppen. Imorgon blir det ett 11-timmarspass, sen kör jag 10-timmarspass på fredag innan arbetsveckan avslutas på lördag med ett härligt 5-timmarspass.

Idag bjuder Stockholm på strålande väder (och lön!) så man kanske skulle fira det lite? Jag och Erik tänkte gå ut ikväll och äta Krejsys grillbuffé, restaurangen på Gröna Lund som ständigt frestar mig där jag står och jobbar med sina fantastiska dofter. Vi har faktiskt aldrig ätit där innan, så det känns verkligen som att det är på tiden!

Innan det ska jag dock hinna med att träna lite, jag och Erik har upptäckt att vi har en jättebra löparrunda precis bredvid vår lägenhet så nu finns det inga ursäkter längre att inte börja försöka bli lite mer hälsosamma och tränade!


2 kommentarer:

  1. Åh jag börjar jobba imorgon igen, viiill inte. Haha. Älskar att vara ledig. ^^

    Och du. Vadå avundsjuk?! Nog för att Island var härligt och vackert men Kreta då? Med sol, värme och baaad samt att man blir brun. Inte alls tokigt det. ;-)

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är ju dock en annan faktor. Men jag håller med, alkohol är inte mycket bättre. Men det förpestar ju inte omgivningen på samma vis, förvisso med griseriet och att folk kan slåss och hålla på men du hajjar. Men båda är ju samhällskonstnader och hälsorisker. :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!