tisdag 7 juni 2011

Dålig uppdatering är dålig...

Jag har varit alldeles för upptagen och trött för att uppdatera de senaste dagarna. I lördags var jag på fefo-träff vilket var mycket trevligt, med lekar och mys på Gärdet som sedan avslutades med grillning och brännboll i Tanto. Det var en helt underbar dag även om jag blev lite solbränd där jag missat att smörja in mig...

I söndags och måndags jobbade jag, vilket var JOBBIGT, i alla fall på söndagen där vi hade lite personalbrist och allt inte riktigt blev som det borde blivit... Jag var så sjukt trött efter båda dagarna att jag bara stupade i säng och hade ont i hela kroppen. Helt död!

... Vilket kanske gör det lite förvånande att jag och Erik idag gick till Grönan. Vi åkte Twister och allt annat roligt, Erik har aldrig åkt Twister så det var roligt att äntligen få göra det! Kul också att möta alla härliga arbetskollegor som också bevisar hur glad man är att man har detta jobb - alla är helt underbara!

Och vädret fortsätter att vara underbart. Om det är såhär imorgon också åker vi till stranden igen och hoppas på lite varmare vatten!

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!