måndag 20 februari 2012

Bambi på hal is

Det är helt galet vad farligt det kan bli när det är tö och regn och sedan över natt blir iskallt. Det har varit halt ute överallt idag och jag halkade ner till praktiken ungefär, förlorade all min värdighet och lyckades nästan halka utanför skolhuset också. Livsfarligt! Kan dock med glädje meddela att jag klarade mig utan att halka och på köpet gett säkerligen mängder av personer ett gott skratt där jag halkade fram. Så kan det gå!

Vi körde på med massa religion idag, 3 lektioner! Barnen tyckte dock att det var väldigt roligt och jag hoppas att de kommer minnas mycket. Imorgon kommer min lärare från utbildningen ut och ska observera mig och hur jag är, så det är lite nervöst, fast samtidigt inte... Vi får väl se hur det går! Jag hoppas att det går bra i alla fall.

Annars känns livet ganska bra. Vi planerar att besöka min familj till helgen och fira mormor som fyller år på måndag, och på tvn i bakgrunden går Big Brother live.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!