måndag 13 februari 2012

Kreta!

Jag har helt missat att berätta att vi bokat en resa till Kreta! Det var tydligen inte alls för dyrt att åka till Grekland i år. I juli bär det av, jag, Erik och nästan hela hans familj ska spendera en vecka på Kreta på ett hotell som ser underbart fint ut. Det är nära till havet, det har fina pooler, man kan köpa glass och man kan göra massa utflykter. Jag har redan hittat ett par (förutom Knossos förstås, som är given) som jag skulle vilja göra. Ska visa dem för Erik sen och se om han också har lust med det. Än så länge är det självklart lång tid kvar, men för mig som hatar vintern, snö och minusgrader är det helt fantastiskt att drömma sig bort till en sommar där sol, bad och värme kommer finnas istället för detta vintertråkiga.


Någon som varit på Kreta?

Hotell! Vi kommer att åka med Fritidsresor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!