söndag 19 februari 2012

Big Brother!!

Jag har längtat, jag har peppat, jag har haft abstinensbesvär, jag har diskuterat, debatterat, fascinerats och mycket mer och nu ikväll, om c.a. 30 minuter är det äntligen dags! Säsongsstart för BIG BROTHER!

Jag är så taggad. Jag älskar Big Brother. Jag hoppas verkligen på den här nya säsongen, att det tagits in bra deltagare, att det inte är sunkiga uppdrag och grejer likt Oasen tidigare säsong och att det är roligt! Kommer kännas lite ovant med andra deltagare än förra säsongen (brukar alltid vara så de första veckorna tycker jag...) men det kommer vara roligt!

Jag har köpt 24/7. Så nu vet ni ju vad ni hittar mig när jag har lite tid över.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!