onsdag 15 februari 2012

Sjukdomar och Alla hjärtans dag

Som om det inte var nog med att jag har jättemycket mensvärk, i går vaknade jag även med värkande bihålor och feber och blev hemskickad från praktiken som jag gick till trots allt. Även idag blev jag hemma, bihålorna känns som att de ska sprängas, jag har hemsk hosta, huvudvärk och feber. Usch!

Alla hjärtans dag blev väl därför inte riktigt så bra som man hade kunnat hoppas, men den blev ändå oerhört fin! Erik fick fairtrade-godis och rosor av mig, och han lagade en fin middag till oss och överraskade mig med Camp Rock 2 på dvd, en film jag älskar men ännu inte har köpt! Blev så glad, och vi tittade på Camp Rock tills jag somnade i min feber. Det var så mysigt. Jag älskar att jag och Erik kan ha så fina kvällar tillsammans trots att man känner sig så sjuk och misäraktig.

Jag mår dock lite bättre nu, även om jag febersvettas sådär härligt ofräscht så man egentligen bara skulle vilja flytta in i duschen. Hoppas på att kunna vara tillbaka på praktiken imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!