torsdag 2 februari 2012

Sjuk

Jag är sjuk just nu. Har feber som går upp och ner, en näsa fylld med snor och värkande bihålor. Sådant där underbart man bara älskar när man har massor att göra och ska bort i helgen. Men, men, man får väl bara bita ihop och hoppas att man klarar sig från att helt bli däckad. Än så länge orkar jag i alla fall sitta upp och göra smågrejer, behöver inte sova konstant i alla fall!

Jag åker till Norrköping imorgon och kommer tillbaka söndag. Sedan är det praktikveckor! Jag har spenderat de senaste dagarna med att försöka komma på roliga uppgifter till barnen, och det går framåt. Nu borde jag sätta ihop en text om Judendomen tror jag, och sedan ska jag nog mest ta det lugnt... Man borde inte utmana ödet när man mår dåligt och överanstränga sig.



Jag (bildkälla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!