fredag 3 februari 2012

Brb, Norrköping!

Idag åker vi till Norrköping. Vi ska på kalas hos Cykel och träffa massa fina människor och det ska bli så oerhört fint! En del av mig vet att jag kanske kommer att ångra att jag inte lade denna helg på planering inför vfun som sätter igång på måndag, men jag tänker försöka att inte ångra mig. Jag vill ha roligt och jag tror att jag kan både ha roligt och planera ett bra arbetsområde! Jag har ju redan börjat planera det mesta, så det ska nog fungera helt ok.

Annars är jag så glad att vi ska åka buss och inte tåg idag, med tanke på att det verkar krångla med allt som är tåg idag. Glad att man slipper det! Vi hade seminarium nu på morgonen och det var inte speciellt många där, eftersom hälften av alla fick ge upp och vända efter halva resvägen pga att pendeltågen inte kom fram och det var kaos överallt. Det är jobbigt!

Nu åker vi snart i alla fall! Jag har tidsinställt ett inlägg om Looking for Alaska som jag läst klart i veckan, så om ni är intresserade av att läsa en text där jag babblar på om den så kan ni ju hålla utkik på min blogg.

Annars kan ni ju låta bli. Det fungerar ju faktiskt det också!

Nöjd blondin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!