torsdag 16 februari 2012

Som Madicken

Jag hade hoppats på att få vara frisk idag men feber i morse, värkande bihålor och fortsatt huvudvärk satte stopp för det. Så trist! Nu äter jag ipren och hoppas på att allt snart går över. Jag hatar att vara sjuk, speciellt så som jag är nu. Jag känner mig helt ok så länge jag ligger ner, men så fort jag ska göra något blir jag helt slut. Värma pannkakor var hemskt. Usch.

Det roliga är att jag fick så himla mycket rolig post igår. Kände mig lite som Madicken när hon hoppade från taket och fick hjärnskakning (tror jag?) och fick massa presenter från sin mormor/farmor. Kommer fortfarande ihåg scenen, att hon fick två ringar och gav en till Lisabet ("min ser ut som en bloddroppe" "min ser ut som... blå") och massa pärlor.

Jag fick varken pärlor eller ringar, men mycket annat kul! Fick en tiger från Världsnaturfonden för att jag blivit tigerfadder, fick ett Trassel-spel jag köpt från Tradera och det finaste var ett Alla hjärtans dag-kort från mamma och pappa som innehöll presentkort på bio till mig och Erik. Underbart! Kände mig verkligen bortskämd där jag satt och plockade upp all post.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!