söndag 5 februari 2012

Tröttheten!

Det har varit världens finaste helg hos världens finaste Cykel med världens finaste människor! Just nu är jag sådär trött som man bara kan bli efter en helg likt denna, och jag riktigt längtar tills det är dags att krypa ner i sängen...

Jag ska uppdatera med bilder och liknande när jag orkar ladda in bilderna i datorn, men det gör jag inte nu tyvärr. Imorgon börjar praktiken och det ska bli spännande! Börjar mitt område om religion på tisdag och hoppas verkligen att jag kan göra något bra som blir nyttigt för barnen och mig.

Nu... ska jag försöka att inte somna framför tvn medan Erik lagar middag.

1 kommentar:

  1. Li vill du jobba på Rudanskolan i Haninge? Det tar en stund att åka ditt men... Du är så awesome så du klarar nog det!

    Du är bäst!
    Allebasi_reserv

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!