måndag 17 oktober 2011

I found it on Ebay

Jag känner att jag sakta men säkert håller på att förvandlas till en tradera-junkie. DU KOMMER HAMNA PÅ LYXFÄLLAN skriker mitt inre åt mig, samtidigt som någon del av mig gottar sig så himla gott i allt fint och billigt jag hittar. Jag fick just köpa Lego Harry Potter för typ jättebilligt pris och är fruktansvärt nöjd. Håller dessutom på och säljer min första sak ever på Tradera, jag har tidigare bara köpt, aldrig sålt något. Nu säljer jag ett DS-spel och jag spinner lite av glädje varje gång någon lägger ett bud. Visserligen har bara tre stycken budat än så länge, men å andra sidan går auktionen ut om typ 6 dagar så än finns det tid för mer. Meeeer! Eftersom jag ändå än så länge faktiskt bara köper sådant som jag gärna vill ha, för relativt billigt pris och som jag inte känner kommer hamna i ett hörn någonstans (och att jag inte har skulder) tycker jag gör det okej att handla lite lagom sådär. Jag ska spara pengar inför flytt och liknande, men jag har trots allt rätt mycket pengar på sparkontot som bara längtar efter att få användas, och jag har inte shoppat ordentligt på över ett år på grund av LeakyCon. Lite svaga ögonblick får man ha! Om jag dock börjar köpa krimskrams i stil med porslinshundar får ni gärna skjuta mig.

Tummen upp för att handla, säger blonda jag i pyjamas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!