söndag 30 oktober 2011

Flyttpacka

Om mindre än en vecka (!!!) flyttar jag och Erik ihop. Är så sjukt excited att jag blir galen av längtan, för det kommer att bli så fint och mysigt att få bo med mannen i mitt liv.

Har jag börjat flyttpacka då, undrar ni?

Nej, inte ett dugg. Jag måste verkligen ta tag i det där och komma igång på riktigt. Jag har dock köpt lite pappkassar jag ska packa böcker och dvd-filmer i, och sedan ska jag försöka reda ut det kaos som är mina kläder och kanske slänga/skänka/sälja det som jag inte tror att jag vill ha kvar.

Min bortförklaring till att jag inte börjat är dock ganska bra. Denna vecka har varit fullt upp! Måndag tentapluggade jag i fyra timmar med vänner, vilket gjorde att jag var helt slut och imponerad att jag ens orkade gå på Stickis. På tisdagen vikarierade jag hela dagen 8.00-17.00 och då var min ambition inte att börja packa när jag kom hem, utan snarare att inte somna i tallriken med mat. Onsdag var det tenta. Och även om jag som vanligt inte sitter de 5 timmar man får, var jag ändå helt slut efter den dagen att jag spenderade den med att sova mest. Torsdag shoppade jag saker till Tintin-premiären med Erik och Anna, på fredagen var det Tintin-premiär. Lördag var det Mugglisträff vilket också tog hela dagen och idag... VILL JAG VILA! Kanske tar jag tag i flytt ikväll. Annars blir det hårdjobb nästa vecka.

Så, men då har ni fått en ganska trist uppdatering från mig!

1 kommentar:

  1. Mysigt att flytta ihop :) Det är ett jävla projekt men så kul när man kommit till rätta

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!