onsdag 12 oktober 2011

Tintin!

Jag tyckte mycket om Tintin när jag var liten (även om jag tyckte att det var lite läskigt då och då), så jag blev jätteglad när det visade sig att Erik också älskar Tintin och att vi hade ännu en grej gemensamt. Vi har sett på den tecknade serien nu under året och det är underbart, och vi är självklart längtat efter den nya filmen som nu har premiär 28 oktober!

Idag släpptes biljetterna till Bioklubbens medlemmar och jag var snabb med att köpa (blev faktiskt först tror jag, sådan nörd är jag) och nu har vi biljetter! Är väldigt lycklig och glad, och hoppas såklart att filmen är bra även om jag vet att jag kommer störa ihjäl mig på att de engelska namnen är fel och inte alls som de ska vara. Dock tror jag att det kan bli en bra film ändå, jag gillar den story som den bygger på och jag är jättepepp! Synd bara att de biljetter som släpptes nu bara är till 3D, jag har som många andra problem med att se 3D, ser knappt effekterna och mår lite illa oftast, men man får väl stå ut. Tintin!

Ska ni också se Tintin?


1 kommentar:

  1. Hej!
    Åh, jag vill också gå på Tintin på premiären! *Avundsjuk* Jag gillar också Tintin, har nördat sönder våra CD skivor med Tintin! hihi <3

    //Tonkss på mugglis

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!