torsdag 6 oktober 2011

PMS-varning?

Idag har jag förutom att ha fått järn rakt in i blodet (ska tydligen ge effekt om en vecka och då ska man bli superpigg, ska bli spännande!) börjat halvböla åt både det ena och det andra. Tänker försvara mig med PMS när jag berättar om att jag började läcka tårar åt detta:

  • Ny bebis på sjukhuset ute med föräldrarna. Snuttesöt var den.
  • Förälskat par på Mcdonalds, 80+
  • Glad dam som klappade mig på armen och sa att jag var en bra människa som lät henne gå in före i bussen trots att jag stod före i kön
  • Snälla personer på vissa företag
  • Att Erik skrattar åt Buffy och vampyrerna på exakt rätt ställen och gillar Giles

BÖÖÖÖÖÖÖÖÖH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!