onsdag 5 oktober 2011

Igår var det kanelbullens dag

Och jag bakade, självklart! Jag vet inte om jag fått bakning på hjärnan eller något, men det är så roligt. Bäst hos Erik också då han har mer riktigt kök än vad jag har, med riktig ugn, stora arbetsytor osv, då blir allt lite bättre. Bullarna blev många och helt sagolikt goda, sjukt nöjd! Synd bara att jag inte hade någon mer än mig själv och Erik att bjuda på bullfika, för då hade jag kunnat skryta om min fantastiska talang.

Imorgon ska jag till läkaren och ta järnspruta och innan dess är det basgruppsdag, men nu har jag "ledigt" idag också, vilket betyder att jag hinner plugga lite och få saker gjort. Fantastiskt.

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!