måndag 3 oktober 2011

Hoppsan!

I fredags vann jag choklad på Hemköp, bakade bröd, kärleksmums och pizza med Erik samt såg massvis med Sailor Moon-avsnitt, svenska röster. Världens bästa fredag alltså! Utöver det så åkte vi i lördags med Ikea tillsammans med Eriks föräldrar som hjälpte oss att få hem en säng till Eriks studentrum, så nu har vi en fiin säng där som bara är helt underbar! När sängen var monterad och klar åkte vi till Vapiano och åt middag, sedan blev det föreställning på Oscarsteatern, Spamalot! Jag älskar Monty Python och jag tyckte den här också var helt underbar. Fantastiskt, verkligen en helt urflippad kväll med några av Sveriges bästa komiker!

Söndagen bjöd på muffin-party hos Anna, vilket var verkligt mysigt och roligt, även om sls tillkrånglande av trafiken kanske inte var något man älskade.

Idag var sista dagen på praktiken för denna gång, och nu ska jag ägna några dagar åt att skriva rapporter och plugga inför tenta som är om typ tre veckor. Det ska nog gå bra, hoppas jag.

Oj vilket snabbt up to speed-inlägg detta blev va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!