lördag 15 oktober 2011

Jag ska bli sambo!

Jag och Erik ska flytta ihop! Jaaaaaa! Jag är så lycklig att det finns inte. Vi har fått en stor 1a på Lidingö, i samma hus där jag bor nu alltså. Det blir ju lagom lätt för mig att flytta, hihi. Är så lycklig och glad över att vi får något som är vårt och får vara tillsammans. Vi har längtat efter det så länge, och nu är det äntligen nära! Vi får flytta in så snart också och det är ju ännu bättre.

Just nu håller Erik på att roa sig med att göra lägenheten i något program där man typ kan bygga upp den, lägga in möbler osv. Som en kanske bättre version av Sims rent husmässigt, men utan roliga simmar att styra. Jaja. Jag är lycklig i alla fall!

Och idag har jag varit på lagmiddag med mitt Quidditch-lag vilket också var väldigt roligt. Jag har underbara människor i mitt liv verkligen, vet inte vad jag skulle göra utan dem!

Så, allting börjar lösa sig. Har till och med fått mens så behöver inte oroa mig om det heller. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!