tisdag 11 oktober 2011

Buffy är typ världens bästa serie

Jag är ett av världens största Buffy-fans och jag är därför så glad att jag äntligen fått Erik att se serien med mig. Och att han gillar den! Det blir en liten extra upplevelse att se serien med någon som inte sett den innan, eftersom man själv sett den trettiotusen gånger ungefär (fortfarande lika bra dock!)

Just nu har vi dock bara sett 6 avsnitt än så länge av den första säsongen, men eftersom Erik redan tycker att den är bra, gillar karaktärerna osv och jag vet att det bara blir bättre, tror jag inte direkt att han kommer att tröttna!

Själv längtar jag dock lite efter säsong 2 redan nu, så min favorit Spike får vara med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!