söndag 11 september 2011

Ett leende på läpparna


Jag fick hem det här armbandet idag, det har jag beställt från Minstoradag, och jag tycker att det är jättegulligt och fint, och visar på mitt stöd! Jag har tidigare skänkt pengar också, men nu tyckte jag att det var fint att köpa ett armband som jag liksom kan ha på mig, så jag samtidigt stödjer deras arbete, visar mitt stöd för att inspirera andra, och dessutom får jag ju ett superfint smycke också, underbart! Jag beundrar verkligen deras arbete och vad de gör för barn som lider av allvarliga sjukdomar, det de gör är väldigt viktigt tycker jag.

Fick även idag hem ett tackbrev och information från Läkare utan gränser, antagligen för att vi skänkte pengar från Quidditch-SM i mitt namn. Man skulle kunna tro att jag är typ Jesus, eller något. Nej men nu kan jag känna att jag förhoppningsvis gjort något för någon annan än mig själv ett tag!

Mer info om Min stora dag kan ni hitta på deras hemsida här: http://www.minstoradag.org/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!