onsdag 14 september 2011

Men jag behöver inte tänka på LeakyCon!

Det märks tydligt att året som gått har satt sina spår i både mig, Erik och Anna. Allt för ofta tänker vi saker som att "vi kan inte spendera sådär mycket pengar, vi ska ju till LeakyCon!" för att året verkligen var helt galet. Vi sparade så mycket pengar, gjorde aldrig något spontant och jag hatade det lite eftersom jag är en sådan som älskar, utöver att shoppa, bara det här att gå och ta en fika, äta ute och gå på bio. Det blev bara inte så.

Igår skulle jag och Erik gått på bio. Vi hade bestämt det. Vi kom dock till bion, såg att vi knappt skulle hinna till Planet of the apes och började vela om huruvida vi skulle gå och se Pirates istället. Tillslut gick vi från bion, för vi ville inte spendera pengar på något vi var halvsäkra på att vi ville se.
Va?! Vad hände med mig, som för typ tre år sedan, gick på bio bara för gåendets skull? Det har försvunnit, för att man inte vill spendera onödiga pengar. LeakyCon finns fortfarande kvar!!!

Irriterade på oss själva gick vi och köpte hårinpackning till mig och sen gick vi hem och räknade matte istället. Fin dejt, tänker ni nu.

På kvällen beställde jag en kamera. HAHA. In your face LeakyCon, för jag behöver faktiskt inte tänka på dig mer, och mina pengar är... mina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!