söndag 4 september 2011

Vilken helg!

Trots att jag fortfarande pendlar mellan att känna mig lite för sjuk för att vara perfekt, så har jag haft en helt underbar helg som bara är... fantastisk! I fredags hade jag skola och sedan gick jag och jobbade, och då kom även Erik och Cykel hit eftersom jag tyckte att de skulle gå på Gröna Lund eftersom det inte är så mycket folk nu! Det blev en fantastisk kväll, de hann åka allt och lite till medan jag jobbade och slet, men sedan slutade jag, och då fick jag också åka! Vi åkte Katapulten flera gånger, Lyktan ännu fler gånger, Kvasten, gick i Lustiga huset och sedan så åkte vi även Vilda musen där vårt foto blev så bra att jag var tvungen att köpa det! Det hänger nu som en fin nyckelring på min nyckelknippa, underbart!

Cykel sov över här, och på lördagen var det dags för kalas. Vi hjälptes åt att göra kladdkaka, tårta, plocka fram kakor och dricka och sedan blev det ett awesome kalas där flera underbara vänner deltog! Förutom att vi åt massa sötsaker så spelade vi även roliga spel, bl.a. Med andra ord och Buzzzzz. Det var jätteroligt!

Idag är dock en lugn dag, jag och Erik har inte gjort mycket mer än halvstädat efter igår, kollat på Fångarna på Fortet och 24, samt varit och handlat och lagat underbar köttfärssås till lunch, och till middag ska det bli potatisgratäng och kyckling! Vi hade egentligen tänkt gå på bio, men det gick inga bra filmer i vettig tid så det fick bli så här istället. Det är ju kul det också! Ska tvätta också. Och försöka ignorera att vi är förkylda båda två.

Men det är väl härligt!

Lite bilder från helgen:
Cykel vann choklad!
Glad Cykel vid kvasten!
Cykel med sin choklad!

Fikabordet!

Glada kalasgäster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!