lördag 17 september 2011

När jag klippte av mig håret

Jag var i Nyköping i torsdags för att jag skulle skaffa id-kort och samtidigt passa på att träffa mamma, lillasyster och mormor. När vi gick runt där undrade mamma om jag inte skulle försöka hinna med att klippa mig på mitt favoritställe, eftersom jag spenderat typ en timme med att gnälla om mitt hår. Sagt och gjort, jag gick för att se om det fanns möjlighet till klippning och det fanns det! Så sen fick jag sitta där i frisörstolen och bara bli underbart klippt och är supernöjd. Så här blev det!

Föööre. Långt hår.


Efter!   

Glad tjej :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!