onsdag 21 september 2011

Jag är duktigare än duktigast

Vill jag inbilla mig själv i alla fall.

Idag är tredje dagen av ny sundhet, hittills går allt väldigt bra, nästan lite för bra. Igår var jag hos läkaren och fick reda på att mitt blodvärde är fantastiskt just nu, 132! Dock har jag järnbrist fortfarande och de oroar sig lite om mitt kalkvärde så nu ska jag få järnsprutor och sedan typ gå till en dietist för att prata om vad man kan äta för att få i sig mer kalk. Tror det kommer sluta med att jag får tabletter eftersom jag gillar ytterst lite med mycket kalk i.

Igår satt jag även i skolan länge och pluggade, sedan fick vi veta att lektionen som alla trodde var 13-15 egentligen var 13-17.15 vilket var ganska... Hemskt. Min kropp skrek efter socker men jag sa åt den att sluta upp med det och klarade mig även då utan att äta något onyttigt. Är så stolt över mig själv! Idag ska nog också gå bra, jag har inte ätit något onyttigt än men gjort massa bra saker, som att hämta ut mitt id-kort, hämta linser och nu ska jag plugga lite eftersom jag missade dagens lektion pga att jag var tvungen att ta mig tid att hämta id-kortet. Jag gråter dock inte blod över det, är tyvärr lite besviken på den här kursen (eh, ganska väldigt så mycket besviken) och känner att jag lär mig mycket mer av att bara sitta hemma och tänka själv och fråga Erik när matematiken blir svår. Det borde inte vara så!

På fredag åker vi förövrigt till Göteborg. Kommer bli härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!