tisdag 6 september 2011

Tjohej, sjukdom

Jag tror att jag verkligen lyckats dra på mig någon skum höstsjuka nu. Har dödsont i huvudet av och till, känner ett tryck över bröstet så jag knappt kan andas, bihålor och täppta näsborrar och så dessutom känner jag mig febrig och bara trött. Inte roligt, inte roligt alls, faktiskt. Väldigt jobbigt.

Nu väntar jag bara på att Erik ska komma hit så jag får lite pojkvänskramar och ompysslingar, samt att vi kan fortsätta se på Fångarna på Fortet och Robinson. Robinson som dock verkar vara jättedåligt denna säsong, förstår inte riktigt hur de tänkt överhuvudtaget? Och att de bara tagit dit tjejer som gnäller om hur de saknar män och inte kan bygga hus utan dem är ju bara skrattretande.

Fy, tv4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!