torsdag 24 november 2011

Brb, Bäsna

Idag ska jag, Erik och Anna åka till Bäsna! Det ska bli väldigt mysigt att komma iväg från stan lite. Lite jobbigt stressigt dock i och med att hemtentan som jag trodde jag hade full koll på kanske jag inte har speciellt full koll på men jag tar med mig datorn, böcker och anteckningar och får hinna jobba med den och roa mig med julmarknad och pepparkakor också!

Tåget går dock inte förrän om några timmar så jag försöker packa, äta lunch och ta det lite lugnt (och såklart skriva på hemtentan också!). Nu har jag dock en paus så jag kollar på lite avsnitt av Lyxfällan som jag  inte sett, och jag älskar Lyxfällan! Mest för att jag blir så glad att inse att jag verkligen inte har ekonomiska problem när jag tittar på det, och blir avskräckt att försätta mig i en sådan situation själv. Jag kan förstå att man tar lån för hus, bil eller när allt bara går sönder samtidigt (typ diskmaskin, tvättmaskin osv) men för typ, mobiltelefoner, kläder och inredning? No way.

Bjuder på en bild på mig själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!