onsdag 30 november 2011

Tonårskärlek

Idag blev jag sugen på att titta på LotR-extramaterial. Sagt och gjort, jag och Erik (som inte hade sett extramaterialet på extended version!!) satte oss och tittade. Det tog typ tre sekunder innan mitt hjärta hade hoppat över trehundra slag vid åsynen av Orlando Bloom/Legolas.

Åh vad jag minns tiden med LotR och att dyrka Legolas. Jag och Mirre hade till och med en religion vid namn Legolasismen! Jag hade bilder på Legolas i mitt skåp, på mina väggar, jag köpte dyra bokmärken och fina kortlekar med honom på för att alltid ha honom nära.

Idag är jag inte speciellt förtjust i Orlando Bloom och tonåring är jag inte heller.

Men gudars skymning vad jag ändå får hjärtklappning mini av att se Legolas där på tvn!

En plansch jag fick i present, världens finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!