tisdag 8 november 2011

Fullspäckade veckor

Oj, vet inte hur jag hinner med mig själv just nu! Denna vecka har jag lektioner alla dagar förutom onsdag, men då på onsdagen så har vi basgruppsdag, vilket tar upp hela förmiddagen ändå (då ska jag dessutom tvätta sedan resten av dagen) och i helgen tror jag att min bästis Mirre, som varit i Tyskland alldeles för länge och som jag inte träffat sen i juni, kommer hit och hälsar på och stannar några dagar! Efter det blir det en vecka av praktik och sedan har vi en vecka där jag förutom två läkarbesök måste skriva en inlämningsuppgift. Utöver detta skriver jag även NaNoWriMo (nu över 14000 ord, bra va?) och försöker pyssla så mycket jag kan med vår nya lägenhet. Det är helt sjukt vad sugen jag är på att städa jämt! Undrar hur länge det håller i sig, man kan ju hoppas att det håller i sig längre än denna vecka, i alla fall.

Hade eftermiddagsseminarium igår, och ska ha det idag med. Dessa mornar har jag gått upp relativt tidigt och haft tid med att träna, duscha, äta frukost, diska/städa, handla, dammsuga och laga lunch innan det är dags att ge sig av. Jag tycker att jag är ganska duktigt i alla fall!

Vet att jag lovat mer bilder på lägenheten och jag lovar att det kommer snart! Har tagit några fler bilder i alla fall, så egentligen ska väl mest de sista bilderna tas, och sedan kan jag börja ladda in!

Ni får nöja er med en bild på mig och ett äpple

1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!