måndag 21 november 2011

Jag vill ha tips på tv-spel!

Jag är så sugen på att köpa extremt mycket tv-spel, eller i alla fall önska mig i julklapp.

Just nu spelar jag och Erik Lego Harry Potter years 1-4 (och med tanke på hur AWESOME det spelet är så är ju years 5-7 lätt ett köp när det väl passar) men jag vill ha mer tips. Meer!

Någon som har tips på bra spel till Wii/DS/Playstation 2? Jag tycker om Mario, Harvest Moon och sådant liknande gulliga grejer till Wii, samt till DS så gillar jag ju... Pokémon. Haha. Playstation är min stora favoritkonsol och jag älskar Kingdom Hearts där. Jag tycker helt enkelt om lite gulliga, halvkluriga, fina spel!

Jag tycker INTE om Zelda. Alltså verkligen. Big no no. Jag gråter när folk vill spela Zelda-spel med mig.

Annars är jag inte så kräsen. Inga skjutspel, typ. Eller sport, helst. Spelar bara sportspel med pappis!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jagoch David har spelat igenom atta Crash Bandicoot-spel och har 105% på dem :D de är jätteroliga, ganska lika mario. Kajsa spelar dem också! Och Vanda och jag har spelat dem när vi var små! Försvisso är de första till PS1. Och det är mest dom som är bra... Akta dig för de senaste som är hemska, men iaf
    Crash Bandicoot (1)
    Crash Bandicoot: Cortex strikes back (2)
    Crash Bandicoot, Warped (3)
    Crash Bandicoot, The wrath of cortex (typ 4)(PS2 och ny tillverkare)

    ... xD Annars tycker jag Tintin verkar kul men jag har inte spelat det. finns en del roliga harry potterspel till PS2 typ HP5 som har skådisarnas röster om man kör på engelska. Och Quidditch world cup hahaha.

    SvaraRadera
  2. Åh jag har tyvärr typ spelat alla Crash-spel men jag älskar dem också!!! Kanske borde typ försöka få Erik att spela med mig så vi kan köra om dem, är lite sugen på att köra om CTR 8D

    Tintin har vi spelat och HP-spelen har jag alla, men tycker egentligen bara att de tre första är bra </3 ack ack nu känner jag mig kräsen iaf...

    SvaraRadera
  3. Sly Cooper-spelen är ganska bra, samma med Ratchet & Clank. Super Mario Galaxy till Wii är kul :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!