torsdag 10 november 2011

Idag är jag så glad!

Hela dagen idag har jag bara varit så himla glad. Liksom, verkligen GLAD. Mött alla med ett leende, skrattat, mått bra och bara känt för att sprida glädje. Förstår inte var allt detta kom ifrån? Inte för att detta egentligen är något att klaga på, det är ju bara fint! Kan lista några faktorer som kan vara bidragande till detta:

SOLSKEN
Förstått tjusningen med mellanmål
Mellanmål bestod av god smörgås med supergod påläggsskinka. Om nom
Firar 18 månader med Erik <3<3<3
Min bästa vän Mirre, som jag inte träffat på hundra år, kommer hit imorgon!

JAAA jag är en riktig solskensstråle idag, and I loooove it!

Jag och Mirre på Öland 2008.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!