tisdag 15 november 2011

Saker jag gör

Just nu känns det som att jag ska hinna med väldigt mycket när min kropp egentligen vara vill lägga sig ner och vara extremsjuk. Igår var jag hemma för att jag kräktes hela natten och var livrädd för att vara drabbad av vinterkräksjuka. Verkar dock ha varit något vanligt, för mådde mer ok idag. Dock som sagt, mest för att jag tvingar mig att hantera denna vecka. Vi har VFU som är obligatorisk och vi ska skriva hemtenta och jag skriver även NaNo, Fefos julsaga och gör lite annat. Mycket man ska hinna med alltså!

Önskar att jag kunde skriva något roligt, genomtänkt och spännande inlägg men det kan jag inte. Det får komma sen!

1 kommentar:

  1. Usch stress är aldrig kul :( Hoppas att du inte blir sjuk på riktigt då. Och fefos julkalender! Yeeey! Ser fram emot den. :D

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!