söndag 13 november 2011

Gäster i helgen!

Eller i alla fall en gäst. Mirre har vart här hela helgen, sen i fredags kväll, och hon åkte nyss hem igen. Vi har haft det jätteroligt och ätit väldigt mycket god mat, tittat på sjöhästar på Aquaria och självfallet spelat massa tv-spel, vilket vi alltid gör när vi träffas! Mirre har levt livet i Tyskland under detta år, och kom hem bara för några veckor sedan, vilket jag blev glad över så jag får ha min bästis i samma land som jag är!

Lite bilder från helgen får man väl bjussa på antar jag.


Matlagning!

Mums, mums.

Snask såklart!

Lördagsbrunch var ett måste

Mirre på Aquaria

Och igen

En groda!

Lördagsmiddag

Fina salt och peppar-delfiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!