söndag 27 november 2011

Hemma i Stockholm igen!

Nu är jag hemma igen på mysiga Lidingö. Det känns skönt att vara hemma igen, även om det varit helt underbara dagar i Bäsna med musikinspelning, pepparkaksbak, lussebullebak, julmarknad och goda middagar. Nu blåser det storm, men det känns inte av på samma sätt som i förra lägenheten, även om det såklart viner lite i lägenheten. Jag och Erik planerar att ta det lugnt och äta gott,  (nyss bjöd han mig på restaurang, vilket fin gentleman jag har till pojkvän!) och spela Lego Harry Potter years 1-4, så vi kan klara det spelet och belöna oss med years 5-7!

Först ville jag dock kräkas ur mig lite ord på min fanfic jag håller på att skriva. Har fått fanfiction lite på hjärnan den senaste tiden, och det gör att jag både läser och skriver.

Om ni vill får ni jättegärna kolla in mina sidor där jag postar fanfics, vilket är;

http://moltie.livejournal.com/

http://www.fanfiction.net/~moltie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!