onsdag 23 november 2011

Prisa Gud! (eller H&M)

Jag har varit i akut behov av lite klänningar med tanke på att det ska bli nyår och julbal och liknande. Förra året hade jag extrem klänning-ångest, men nu har jag ögnat igenom H&Ms hemsida den senaste veckan och tittat på två klänningar som jag tycker var väldigt fina, nämligen dessa två:




  
Jag har varit lite tveksam med tanke på att jag känt mig så osäker på min kropp (tjock och ful i allt, känns det som nu!) men när jag fick ett erbjudande på att få 50 % rabatt på utvald vara kunde jag bara inte säga nej till att lägga en beställning! Tack vare att H&M var så snälla nu också fick jag ändra och krångla (beställde lite krångliga storlekar på ena klänningen pga att den storlek jag ville ha var slut igår när jag lade beställningen, men i lager nu igen) och de fixade till rätt storlek och nu får jag dem även skickade till mamma och pappa i Tystberga, eftersom beställningen kommer precis runt jul då jag ska vara hemma. Mycket trevlig personal jag blev bemött av måste jag säga!

Dock minus till att de hade extrem irriterande musik när man väntade i telefonkö. Att lida sig igenom telefonkö är tillräckligt utan skränande musik i öronen!

Men det var väl en julklapp till mig själv i alla fall, två fina klänningar som förhoppningsvis passar!


1 kommentar:

  1. Åh så fina! :)
    Man känner sig så nöjd när man köpt något till sig själv man tycker om. :)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!