söndag 27 november 2011

Day Four: Your Favorite Female Character

(dag 4 från denna challenge)

Jag kommer säkert vara jättetråkig men jag kan inte skriva någon annan än Buffy här. Hon är så fantastisk på så många vis, jag älskar att hon är söt som socker utan att vara traditionellt söt, tycker jag. Hon är intressant och spännande och har flera sidor, hon tycker liksom att hon kan göra så mycket olika saker vilket jag älskar, jag älskar att hon vill slåss mot demoner och vara cheerleader. Älskar att hon har många fel och brister, men älskar att hon bryr sig om människor så mycket.

Hon är helt, helt underbar och jag tror inte det finns någon MC jag tycker om så mycket i någon annan serie så som jag tycker om henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!