torsdag 24 november 2011

Day One: Your Favorite Season

(dag 1 från denna challenge)

Jag tycker att det här är en väldigt svår fråga, för jag tycker om alla säsongerna av Buffy på olika sätt - de är liksom speciella på så fantastiska sätt att det är lite sjukt! Jag kan inte riktigt beskriva det hela. Jag måste dock slå till med och säga att säsong 4 är min absoluta favorit (men som sagt, det är väldigt jämnt!)

Jag tycker om säsong 4 pga att det dels är lite spännande att se hur karaktärerna förändras, det jobbiga i att hålla en vänskapskrets intakt när alla går åt olika håll - cause I've been there, hur bra vänner man än är så är det svårt att hålla kontakt och liknande när man alla vill olika saker inför vuxenlivet och drar sig åt olika håll. Därför tycker jag att säsong 4 är bäst. Den innehåller också några av mina favoritavsnitt, men de ska jag inte skriva om förrän på dag 2, så det får ni stå ut med att vänta på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!