fredag 4 november 2011

När vi blev Eric Saade-fangirls en kväll

Igår var Eric Saade i Gallerian i Stockholm och uppträdde med tre låtar (Hearts in the air, lugn version av Popular och sedan nya singeln Hotter than fire). Jag tycker att Eric Saade är så söt, och Anna tycker också det, så vi tyckte att det kunde vara värt att gå dit och titta! Sagt och gjort, vi kom dit och köade en timme för att få se honom (och han är så söt!!!) och sedan köade vi nästan en timme till för att få autografer. Han var så gullig när vi kom dit, vi pratade om att Greta gillar honom och sedan sa jag att jag jobbade båda gångerna på Gröna Lund när han uppträdde där, men att jag var med honom i tankarna... Haha! Va, liksom? Vi var lite skakiga. Mycket dock, kanske för att vi inte hade ätit.

Men åh, jag älskar verkligen att vara fangirls. Älskar också pojkband/pop-pojkar och att skrika halsen av sig, även om det inte egentligen är helt fantastiskt. Men Eric är i alla fall sååå söt, och snäll. Och sjunger bra!

Det bästa var när vi skulle ta våra signerade skivor och gå, och sa "Hälsa Molly!" och han såg jätteglad ut och bara "Det ska jag göra!". Vi lär ju varit de enda två som bad Eric Saade hälsa hem till sin flickvän, utan underliggande dödshot.

Men jag älskar verkligen Molly, så det hade varit dumt att inte göra det! Shippar också Eric/Molly alldeles för mycket. Tycker att de är så söta tillsammans, vill absolut inte att de ska göra slut!

Nu har vi dock annat att göra än att babbla om Eric Saade, vi flyttar ju imorgon! Jag har packat det mesta av mina filmer och böcker, men sen har det tagit stopp... Ska börja ta tag i mina kläder idag, förr eller senare. Är så glad att jag imorgon kommer dela lägenhet med min Erik!

1 kommentar:

  1. Äre så? INGA kärnor?! Då ska jag komma ihåg det. Satsumas it is. Och KLYFTIGT sagt du. ;-)

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!