onsdag 18 januari 2012

En sån där utmaning!

Jag såg denna utmaning på Hannas blogg och jag ville också svara! Så här kommer mina svar:

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 13 år och gick i högstadiet. Gick i en jättebra klass vilket var skönt, de flesta var oerhört vettiga, att plugga var inget fel, jag tyckte om alla lärarna och hade roligt i skolan. Känns som jag är en av få som har sådana minnen från högstadiet, så det känns skönt att ha dem. Älskade redan Harry Potter ofantligt mycket sedan 3 år, typ, och hade vänner som också gjorde det.  Var nog en exemplarisk tonåring egentligen, gjorde inga uppror eller så, om nu inte drömma om Hogwarts kan räknas, haha.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Peppade att det var LeakyCon detta år och sparade massa pengar. Pluggade och umgicks med kompisar, var lycklig eftersom världens bästa pojkvän fanns i mitt liv (och finns fortfarande!!).

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn, ostbågar, sourcream and onion-chips och... smörpopcorn.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

 Oj kan typ hela texten till alla sånger jag gillar! Men bara för att ta fem exempel:
Jonas Brothers - L.A. baby
Eric Saade - Popular
Britney Spears - Gimme more
Harry and the Potters - The weapon
Kate Voegle - Manhattan from the sky

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Köpa ett fint hus, skänka till välgörenhet, köpa några onödigt dyra klädesplagg, köpa fin bil och dela med min familj


6) FEM DÅLIGA VANOR
Sötsug, kinkig med maten, bli mörkrädd för minsta lilla men se på läskiga saker ändå, bli sur lätt och dålig förlorare

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Se på film/serier, spela tv-spel, mysa med Erik, skvallra och nörda Harry Potter.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Läderkläder, Twilightsaker, onesuit, mjölk som inte är svensk och Xbox.


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Nintendo DS, Nintendo Wii, Playstation 2, mobiltelefon och dator!

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Eh... Oj... Alla som känner sig manande kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!