måndag 2 januari 2012

Brb, Kalmar!

Imorgon bär det av till Kalmar för mig, Erik och våra fina nördvänner. Vi åker en buss där många kompisar också kommer vara med och jag tror bussresan kommer bli rolig. Och sedan är det ju Kalmar, julbal och nörderier fram tills på torsdag då vi åker hem igen till mina föräldrar. På fredag åker vi hem till Stockholm igen och det ska bli skönt att se sin fina lägenhet igen, städa bort julen och klappa på alla fina saker som man fått/köpt under jul och mellandagsrea. Ny mikro, ny tv, nya filmer...

Men nu fokuserar vi på Kalmar. Väskorna är packade, vi har förberett band i kameran och laddat batteriet, och vi planerar en awesome vlog, som alltid när vi åker någonstans. Kul!

Vi ses på torsdag, kära bloggläsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!