torsdag 12 januari 2012

Dejt!

Erik bjuder ut mig på dejt ikväll, det blir middag på vår favoritrestaurang som vanligt. En del kanske behöver förnya sig och liknande, men det tycker inte vi behövs! Älskar att gå till ställen där man vet vad det kostar, vet vad man får, och känner till personalen. Det är mysigare än att kasta sig in i något nytt.

Vi funderar även på lite shopping innan middagen, jag är sugen på att köpa lite nya underkläder eftersom alla mina trosor verkar ha fått för sig att gå sönder typ samtidigt. Och Erik vill kolla vad någon speciell hårddisk kostar som han vill ha. Jag vill även köpa en bluray-spelare men det får nog vänta tills vi blir lite rikare. Tycker Erik i alla fall. Hittar vi någon bra och relativt billig kanske jag kan köpa mig än i alla fall, och då äntligen börja samla på mig filmer som bara finns på bluray (typ Star Wars-boxen...)

Nu ser jag i alla fall fram mot en jättemysig kväll. Trots att det regnar och liknande och är allmänt äckligt väder ute. Kvällen får bli fin oavsett vad!

Gulle-pojkvän förra julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!