fredag 13 januari 2012

Mindre

Har nu ätit nyttigt i en vecka, hållit nere kalori-intaget, inget onyttigt dvs ingen läsk, inget godis, inga bakverk och ett försök till vettig mat. Börjar redan se resultat! Känner mig i alla fall lättare och som att det redan saknas fett runt mage och midja, och Erik sa idag att han tyckte att jag redan såg smalare ut. Det måste betyda något! Det syns! Jag ska verkligen försöka hålla i det här nu, den här veckan har faktiskt gått riktigt bra, känner inte att jag haft jättejobbigt sockersug (även om jag haft huvudvärk och mått lite dåligt) och det har gått bra att äta som jag gör. Om en vecka tror jag att jag ska våga prova den där klänningen igen som jag beställde och som jag bara nästan kom i. Den är mitt första mål!

Idag skulle jag och Erik egentligen gått på bio men vi stannade hemma istället på grund av att jag hade jättemycket mensvärk. Nu roar vi oss med städning, tvtittande och allmänt slappande istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!