tisdag 31 januari 2012

Skämma bort sin partner

Förra veckan fick jag ett ryck och städade hela lägenheten (som verkligen behövdes städas) medan Erik var i skolan, och sedan köpte jag även blommor, och choklad, till honom! Kände lite att jag var typ världens bästa flickvän eller liknande just då i alla fall! Man skulle ju nästan ha kunnat trott att det var Alla hjärtans dag, men det är två veckor kvar dit än!

Vi har även lagat väldigt god mat på sistone, i helgen lagade vi Jamie Olivers kyckling med pasta, gröna bönor och sås till. Det blev underbart! Jag och Erik äter väldigt mycket kyckling känner jag, men vi båda älskar det, det går att göra mycket gott med och dessutom är det magert. Bra!

Blommor och choklad!

MAAAAT

1 kommentar:

  1. *trumvirvel* och världens bästa flickvän äääär... ;-)

    Härligt! Önskar min karl kunde göra lite sånt ibland. Höhö. Och kyckling är gott, håller med. Vi käkar mycket kyckling :))

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!