tisdag 17 januari 2012

Ljusmys!

Jag och Erik har en morgon tillsammans, för jag har inga föreläsningar idag alls och hans börjar inte förrän 15! Vi åt en mysig frukost just nu efter att inte ha velat gå upp (det är grått och trist ute, man känner inte direkt för att lämna sin säng då med mysiga täcken och kuddar) men sen kom jag på att vi har ju fått en massa ljuslyktor i julklapp som vi inte använt än, så de kunde man ju tända!

Det röda ljuset har Erik fått från sin farmor, och de både prinsesskronorna fick jag av Mirre! Passar ju mig perfekt, jag älskar prinsessor och ljus. Jag lät dem självklart få rosa värmeljus också, det passar mig ännu bättre. Ljus gör i alla fall den här morgonen lite trevligare! Fast det kan gärna få bli vår fort nu...



1 kommentar:

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!