fredag 27 januari 2012

Ledig!

Alltså att både jag och Erik haft ledigt fredag nu i två veckor är ju underbart skönt, speciellt eftersom jag vet att nästa vecka har jag föreläsningar varje dag och sedan börjar praktiken - ingen ledighet då alltså!

Nu kan vi dock slappna av och njuta. Idag ska vi göra det genom att äta lunch ute och sedan gå på bio! Vi tänkte se nya Mission Impossible och se om den är något att ha. Inte för att vi egentligen sett Mission Impossible så himla mycket innan detta, men det kan ju alltid vara roligt att se, speciellt kul är det ju att se amerikanska filmer med svenska skådisar i!

Så om ni letar efter oss idag får ni helt enkelt slåss med Tom Cruise om oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!