måndag 9 januari 2012

Nu börjar det hårda livet!

Näe men, jag måste försöka bli sund igen, som jag var förra året innan sommaren och hösten kom och mitt ohälsosamma leverne bara exploderade och jag blev onyttigare än onyttigast. Nu jäklar! Jag ska försöka träna och hålla koll på vad jag äter. Till detta har jag just laddat ner en app som heter typ Shape Up! och den är hittills sjukt bra och peppande, jag hoppas att den ska kunna hjälpa mig till den viktnedgång jag vill nå och det hälsosamma liv jag vill leva. Måste!

Har också varit sjukt nyttig på annat sätt, har börjat dagen med att städa, boka tvättid och diska samt totalt skrubba hela "köket" så det nu blänker likt tvkök på nyhetsmorgon. Nöjd!

Jag och Erik är också klara med vloggen från julbalen i Kalmar, och vill ni se hur kul vi hade så kan ni kolla här!

Rent var det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!