måndag 23 januari 2012

Jag fortsätter blogga om snö..

Det här var jag i torsdags:

- Åh snön smälter, nu åker vi visserligen till Dalarna där det är snö och kallt men snart kommer vi tillbaka till ett töande och vårigt Lidingö.

Och det här var jag igår:
- Jahapp, här kommer man hem till nyfallen snö och det är minusgrader, kallt och riktig vinter nu också. Jaha...

Och det här är jag idag:
- Wtfff mer snö varför jag orkar inte kan inte KAAAALLT


Gillar man vintern är man säkerligen glad nu. Jag tycker dock att snön vi haft räcker. Jag hade gärna tagit vår i förtid, utan problem!!!

1 kommentar:

  1. Åh, Dalarna. Vill hem. :(( Men har massor att göra här hemma så får vänta ett tag innan jag åker hem-hem ^^

    SvaraRadera

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!