lördag 14 januari 2012

Party!

Idag blir det party här hos oss. Som ni alla kan se på snöovädret som jag antar är utanför er (om ni bor i Stockholmstrakten), eftersom det är massvis med snö här, så är alltså Caroline på väg hit till oss. Caroline har en fallenhet att tilltala vädergudarna och skapa snö oavsett när hon reser till huvudstaden. Så är det faktiskt! Jag kan faktiskt inte sluta skratta varje gång jag ser snöflingorna falla och jag vet att hon är på väg. SL vill nog bannlysa henne från stan...

Men det vill inte vi. Vi ska ha party! Anna kommer hit också så det kommer bli en fin dag med fina vänner, vi ska umgås, äta massa gott, titta på Gladiatorerna, spela tv-spel... Allting som man gör på ett party. Yes!

Förövrigt såg jag världens roligaste FML igår när jag kollade mobilen innan jag somnade.
"Today my girlfriend dumped me because I haven't read any Harry Potter-books. FML" och jag var bara tvungen att klicka YOU TOTALLY DESERVED IT och blev så glad när jag såg att jag var långt ifrån den enda...

Caroline sist hon hälsade på, i juni, när vi gick på Gröna Lund. Som tur var ingen snö då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!