torsdag 12 januari 2012

Fluff!

Det ösregn vi haft hela dagarna förvandlades just till snöstorm istället. Blött! Jag och Erik ska ju iväg på dejt, och bara för att jag nyss upptäckte att jag har en perfekt gullig hårdag med fluffigt hår, så kommer jag ju på att nu kommer håret bli blött och därför platt. Ja. Så var det med det fina håret! Nu får jag helt enkelt vänja mig vid att mitt hår kommer bli några nyanser mörkare, kallt och blött, inte alls så speciellt fint som jag hade tänkt att det skulle vara under kvällen. Hur svårt kan det vara?

Jag antar att jag får leva med det...

Kul så länge det varade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du läser min blogg! Lämna gärna kommentarer för då blir jag jätteglad! Blir dock inte glad om du skriver hatiska och främlingsfientliga åsikter. Så försök undvika det, tack!